Eu. In franturi.


POeZIE iN FRantURi

Nu vreau sa reinviu nimic, sa dezmortesc sau sa trezesc
Vreau doar un suflet gol si linistit in infinit,
Nu vreau iubiri amagitoare, nu voi nimic,
Ma vreau pe mine doar atat,in infinit, in gol si vid,
Pe mine amortit si chinuit,
Sa pot simti ce n-am simitit.
Sa pot iubi cum n-am iubit
Sa pot muri cum nimeni n-a murit
Eu gol si fericit in infinit...
Fara un suflet chinuit si dezmortit...
Fara de tine-n el, tu vis urat si suflet amagit....
Sa nu mai vii .....
Ma lepad,m-am lepadat de tine cosmar urat si suflet chinuit ce n-ai iubit
Un suflet sec si crud.......
Is fericit o stea din miile de stele a rasarit....
Si a venit sa-mi lumineze noaptea ........
Si visul cel urat si chinuit a disparut....
Si noaptea iar e blanda, o port in gand in suflet si-n priviri
Un suflet chinuit de gol si vid dar totusi fericit.
compozitie proprie

Niciun comentariu: