La multi ani 2009!

La multi ani cu sanatate ca-i mai buna decat toate! Casa plina de bucate, dragoste, prosperitate, noroc , belsug si bani cu carul.....La multi ani si sus paharul!

Bilant an vechi- cah, 

Planuri pt anul nou - sperante

Petrecerea de revelion ----------SUPER TARE 

De mult nu m-am simtit asa bine de revelion, nu m-am destrabalat asa si de mult nu am avut un chef mai mare de distractie.  Am dansat, am mancat , am ras  cu pofta, din suflet! SPER sa fi fost cel putin la fel de frumos si pentru voi! Urari nu fac ca oricum ce e de venit va veni, cu noroc sau nu. Sper doar sa avem putere sa trecem peste.

Am iubit si am fost iubita frumos!

3 comentarii:

Anonim spunea...

ultima exclamatie, cu iubirea, cred ca am prins-o cel mai bine... lasa-ma sa incerc... este vorba despre iubirea pentru/dintre oameni, fie ei cunoscuti sau mai putin cunoscuti...nu-i asa ? (unul dintre petrecareti, ghici care ?)

Ramo spunea...

... cel ce ar face scufundari si doarme noaptea cu gura inchisa:)....ups nu s-a zis psiholog!

Anonim spunea...

cel care te-ar scoate la o bere la Campeni.