Comment despre blog

Vorbeam zilele trecute cu niste prieteni despre blog si ma intrebau daca blogul se vrea a fi un blog de " POZE".  Cred ca pana la momentul respectiv nici nu ma gandisem  la aceasta problema, nici nu ma mai gandeam la blog. Mi-am  facut acest blog dupa multe discutii cu Ovidiu, gandindu-ne la toate ideile care imi trec prin minte, de obicei, in calatorii sau in drum spre casa de la centru. Pentru mine plimbarile sunt un bun prilej pentru a da frau liber gandurilor. Cred fara lipsa de modestie ca sunt un om cu multe opinii. Bune sau rele oricum ar fi ele cred ca e sanatos sa ti le exprimi iar eu asta vreau sa fac in blog.  
Am pus si voi mai pune o gramada de poze pe blog pentru ca D-zeu a fost generos cu mine si mi-a dat sansa sa vad locuri care mi-au umplut inima de bucurie si as vrea sa va bucur si pe voi cu ele.
Asa postat, ca sa folosesc un cuvant la moda, fotografii sau poze,cum vreti sa le spuneti, pe care le-am facut in drumetia prin Europa. Asa am vazut eu excursia respectiva facuta cu cortul si cu sacul de dormit in spate:d

Niciun comentariu: