Despre emotii si trairii in fel si chip.

Langa fiecare barbat din viata mea m-am reinventat si m-am descoperit mereu altfel. A fost o bucurie sa ma regasesc in fecare poveste alta. Fiecare poveste de iubire a trezit altceva in mine. Am trecut cu greu peste povestea de iubire pierduta . Dar m-am ridicat si mi-am facut curaj sa merg mai departe. Mi-a fost greu dar m-am detasat. Mi-am dat voie sa iubesc din nou. Am gasit forta si m-am aruncat iar in valurile iubiri, chiar daca o sa ma izbesc iar de o stanca, nu regret. Cu fiecare iubire pierduta  am pierdut ceva din mine insa am castigat inapoi altceva. Am gasit resurse acolo unde nu ma asteptam vreodata sa fie.
Gandindu-ma la mine, cred ca in afara de faptul ca i-am iubit mult, m-am iubit pe mine si mai mult pentru ca mi-am permis sa traiesc astfel de emotii si sentimente. Am iubit, am dispretuit, am detestat, am incercat pasiunea si frica , teama, disperarea si dispretul. Am incercat emotii si sentimente in forme pure, emotii si sentimente amestecate- am iubit si detestat un om in acelasi timp. Am experimentat cum e sa fii copila, femeie, mama, partenera in acelasi timp pentru acelasi om. Am trait sentimente pe care nu le voi putea vreodata pune in cuvinte, am trait din plin, am iubit intens cu toata puterea sufletului. Am trait declaratii de dragoste cum numai in flme am mai vazut. si daca ar fi sa o iau de la capat as face exact la fel pentru  ca fiecare experienta m-a innobilat si si-a adus contributia la maturizarea si dezvolatrea mea ulterioara.
  Iubesc, traiesc, visez, si inca sper

Niciun comentariu: