Am carnet! Yupi Ya?

Ieri a fost o zi, spun multi, mare pentru mine. Am luat carnetul de "SOFER". Eu am un dubiu, o fi o zi asa asa mare ? In timp ce asteptam cuminte  sa treaca cel 50 de minute pana la ridicarea carnetului, dupa poza si semnatura de rigoare, am avut un sentiment ciudat de teama. M-am gandit la toti oamenii care de-a lungul timpului au stat emotionati asteptand sa-si ridice carnetul la fel ca mine, nestiind ca de acolo intr-un tarziu li se va trage moartea sau ca acest carnet le va aduce cea mai mare suferinta posibila (doar soferul autoturismului a supravietuit accidentului ceilalti pasageri decedand ulterior)! Asa ca, mi-am ridicat carnetul tremurand si m-am indreptat catre statia de autobuz.
E un gand normal? Ma cam indoiesc, oricum e o mare responsabilitate soferia.
Multa bafta tuturor si fara evenimente neplacute!

2 comentarii:

Anonim spunea...

:)condu cu atentie! drive safe!

Anonim spunea...

...hehe, firesc, eu am avut un sentiment asemanator cand mi-am ridicat ...BULETINUL DE IDENTITATE, poate sunt rautacios , dar...nimic nou sub soare ....retroactiv asa :
Multa bafta, multi kilometri si ...0 incidente