Suflete chinuite

Nu batete niciodata la poarta suflelor inchise! Nu vrei sa trezesti demonul ce se ascunde dincolo!
Exista oameni si din pacate am si intalnit fundamental rai, oameni care nu pot aprecia frumosul, bunatatea sau generiozitatea, care traiesc intr-un razboi continu cu ceilalti,traind intr-o lume a lor, care vad lucruri acolo unde nu sunt,ignorand orice valoare,ranind oameni doar pentru amuzamentul lor bolnav si demonic, care se ascund de cele mai multe ori sub cuvinte, sub cuvinte frumoase fara nici un continut disimuland marlania, nesimtirea si rautatea. Citind ce am scris ati putea spune ca oamenii de care vorbesc sunt bolnavi psihici, probabil ca sunt, insa am cautat in carti de specialitate si nu am gasit o buna incadrare a lor. Sociopati,psihopati, maniacali,obsesivi, paranoici, tulburati afectiv si comportamental din toate cate putin.Cine sunt ei ? Sunt oamenii care simt ca nu au nimic de pierdut, care nu sunt impliniti afectiv si nu au fost niciodata, sunt oamenii care si-au pierdut parintii la o varsta frageda si nu au avut sansa de a se bucura de o familie (cu tot ce insemna ea, bun si rau), care au fost privati de dreptul lor la iubire pe toata perioada existentei lor, sunt oamenii care nu iubesc si care nu au iubit niciodata. Daca esti tentat sa ii compatimesti revino-ti pentru ca nu au vrut niciodata sa se ridice deasupra a ceea ce sunt, nimic in viata nu e usor insa daca vrei si depui eforturi intr-un anumit sens, candva vei ajunge acolo unde ti-ai propus sau foarte aproape. Trebuie doar sa crezi in tine, in visul tau, in a doua sansa. Trebuie sa crezi in Dumnezeu. Pentru ca si cei care gresesc uneori pot ajunge sa regrete si sa doreasca sa indrepte greseala, ei merita o a doua sansa.
Revenind pot sa va spun ca am avut ocazia sa ii intalnesc pe cei despre care vorbesc in contexte diferite....profesional sau mai putin profesional.....pe o parte din ei i-am pierdut la o parte inca mai sper constienta de sansele minime de recuperare pe care le au.
Din pacate nu exista retete despre ce si cum ar trebui facut cu ei.
...........usor dezamagita de lumea din jurul meu.......................

Niciun comentariu: